WELKOM. Aranka en Febe zijn twee boezemvriendinnen die samen hun favoriete sport beoefenen...nl. atletiek. Aranka werd geboren in 1999 en Febe in 2000 wat ervoor zorgt dat ze tijdens een veldloop uitkomen in verschillende reeksen. Beide meisjes zijn aangesloten bij atletiekvereniging AC Hamme. Aranka en Febe beschikken over een persoonlijke trainer, nl. Emmanuel Hiel, papa van Aranka. Bovendien worden de meisjes ook bijgestaan door een vaste begeleider, nl. Katrien Lievens mama van Febe. Het is de bedoeling u via deze blog te informeren over de prestaties en het wedervaren van Aranka en Febe bij het beoefenen van hun sport...ATLETIEK







donderdag 16 maart 2017

HET NIEUWSBLAD

AtletiekBK Veldlopen - Febe TriestAC Hamme

“Ik wilde tekenen voor deze vijfde plaats”

HAMME - 
Febe Triest (HAMME) liep in Wachtebeke als vijfde bij de tweedejaarsscholieren over de eindstreep. “Ik hoopte goed te starten en zo meteen mee te zijn met de kopgroep. Wanneer Lena Putters (ATLA) naar voor kwam, ging het tempo de hoogte in en viel de kopgroep uit elkaar. Ik heb dan getracht mijn tempo te blijven aanhouden en mijn topvijfplaats vast te houden. Voor deze plaats had ik vooraf willen tekenen. Ik kan trouwens niet klagen over mijn winter. Ik behaalde nooit eerder zoveel ereplaatsen op kampioenschappen. Nu ga ik even rusten en nadien begint de opbouw naar de zomer toe, met het PK als eerste wedstrijd.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten