WELKOM. Aranka en Febe zijn twee boezemvriendinnen die samen hun favoriete sport beoefenen...nl. atletiek. Aranka werd geboren in 1999 en Febe in 2000 wat ervoor zorgt dat ze tijdens een veldloop uitkomen in verschillende reeksen. Beide meisjes zijn aangesloten bij atletiekvereniging AC Hamme. Aranka en Febe beschikken over een persoonlijke trainer, nl. Emmanuel Hiel, papa van Aranka. Bovendien worden de meisjes ook bijgestaan door een vaste begeleider, nl. Katrien Lievens mama van Febe. Het is de bedoeling u via deze blog te informeren over de prestaties en het wedervaren van Aranka en Febe bij het beoefenen van hun sport...ATLETIEK







maandag 8 juli 2019

FEBE WINT GOUDEN 3000 IN TOPTIJD

Febe aan het woord:

Gisteren stond de Gouden 3000m in Ertvelde op het programma. Ik zou hier mijn 2e 3000m van het seizoen lopen en ging voor een PR en clubrecord. De wedstrijd werd zeer goed gehaasd door Justine Tinck. Ik kon me vanaf de start mooi achter haar positioneren, toen ze uitstapte viel ik wel alleen. Maar ik wist het tempo vast te houden en naar het einde toe zelf te versnellen, waardoor ik de laatste 100m zag dat een tijd onder de 9’40 erin zat. Vanaf dan alles gegeven om uiteindelijk na 9’39”88 over de finish te komen. Ik won daarmee ook de wedstrijd!

Febe haar tijd was ook goed voor een beste jaarprestatie bij de junioren.  

Zie ook: http://www.atletiek.be/nieuws/gouden-3000m-in-ertvelde-triest-en-de-feyter-winnen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten